סיפור אהבה פריזאי

זה קרה לפני שנתיים בלבד כשבית האופנה של לואי ויטון הדהים את עולם האופנה העולמי, וגרם למעצבי-העל לתפוס את הראש ולתהות כיצד ייתכן שהם לא עשו זאת קודם. על מסלול התצוגה הפריזאית, מול עיניהם המשתאות של חובבי וחובבות תעשיית האופנה העולמית, צעדה לה דוגמנית שהחזיקה בידה כיסוי יוקרתי לנייד בעיצובו של ניקולה גסקרייר.

מדובר בנרתיק מוקטן של הדגם האייקוני של לואי ויטון 'פטיט מאל', שביקש להראות לעשירי העולם שאם הם גם ככה מתהלכים כל היום כשהם עטופים בקוטור, מדוע שהאייפון שלהם, אולי הפריט שהכי צמוד אליהם, יישאר מקופח מאופנה? תג המחיר של הקייס היוקרתי של לואי ויטון, למקרה שתהיתם, הוא 18 אלף שקל.

גם התאגיד הסיני וואווי זיהה את הפוטנציאל הגלום בחיבור הלוהט בין אופנה לטכנולוגיה, כשהשיק לפני חצי שנה את הבשורה הסלולרית האחרונה שלו, במוזיאון הגרנד פלה בפריז. אותו מוזיאון אירח רק כמה ימים קודם לכן את תצוגת האופנה של שאנל – מהאירועים הבולטים והחשובים בשבוע האופנה הצרפתי. הסמיכות בין שני האירועים סימנה את הקשר ההולך ומתהדק שבין אופנה לקדמה טכנולוגית.

כאן עוד מהתקופה שטלפונים סלולריים הפכו לשיחת היום

ובכל זאת, נרתיקים יקרים ומעוצבים לטלפונים החכמים שלנו קיימים כבר עשור. למרות שלא מדובר בדבר חדש, הדגם שהשיק ויטון היה היוקרתי מכולם, והפך במהרה לאובססיה של עורכי ועורכות מגזיני אופנה. מי לא רצו אותו? מפורסמים, מיליונרים, דוגמניות וסטייליסטים מיהרו להעלות סלפי עם הכיסוי המפואר לטלפון. השיא הגיע כשעיתון ה'גארדיאן' הבריטי הגדילו לעשות וכינו את הטרנד "האביזר החשוב ביותר במלתחה שלך" – ודי בצדק.

הטלפון הסלולרי הוא הפריט היחיד במלתחה שלנו שהולך איתנו לכל מקום. אם בעבר דגם הטלפון היה סמל הסטטוס שהראה לעולם עד כמה עסוקים, מעודכנים ויוקרתיים אנחנו – היום בת 16 מסתובבת עם אותו דגם טלפון כמו אבא שלה והמורה שלה למתמטיקה. בעולם בו כולנו נושאים מגוון סלולרי די זהה – אופציית ההגדרה העצמית עברה אל כיסוי הטלפון החכם. לעיתים קרובות, כמו שניתן לראות בתמונות סלפי של סלבריטאיות וכוכבות רשת רבות, כיסוי הטלפון אף גונב את ההצגה, ממש כפי שגנב את תצוגת האופנה של ויטון, והופך להיות הפריט הבולט ביותר בתמונה.

סמל סטטוס בכיס – במחיר ששווה לכל כיס

נרתיק, קייס, או כיסוי לטלפון – לא משנה איך תקראו לו – היום זו הדרך האולטימטיבית להביע את עצמנו בפני העולם. הכיסוי מאפשר לנו לספר על הלהקה האהובה עלינו, הטעם האסתטי שלנו, מעצב שמדבר אלינו, על המותג האופנתי או הסמל שהכי מזוהה איתנו. כיסויי טלפון מעוצבים יכולים להגיע בכל הצבעים כשהם חלקים, מונוכרומאטים ומינימליסטים – אם זה הקטע שלנו, או מוגזמים, מנצנצים וטראשיים כשבא לנו לעוף על עצמנו למרחקים. הם יכולים לגרום לאנשים סביבנו לחייך כי הם כוללים סיסמאות או כיתובים מצחיקים, ואפילו לעורר תיאבון (מי לא זוכרת את כיסוי הטלפון הפופולרי של מוסקינו עם הצ'יפס?).

ומאחר ומרבית כיסויי הטלפון לא עולים 18 אלף שקל וגם לא עשרת אלפים – ביכולתנו לרכוש כמה כיסויים שנרצה, להתאים אותם לאאוטפיט שלנו או סתם להחליף אותם בהתאם למצברוח. כיסויי טלפון אופנתיים כאלו תוכלו למצוא ב-Iconz – רשת האופנה לסלולר שהביאה לישראל את מיטב המותגים והמעצבים המובילים בעולם, ביניהם: קארל לגרפלד, קנזו ודונה. Iconz, שהוקמה ב-2015, נרכשה לפני חצי שנה על ידי פרטנר, ומוצריה מחכים לכם בנקודות המכירה השונות.