תקופת החגים היא תמיד מרגשת וחגיגית, בעיקר כי היא מלווה באווירת יציאה מהשגרה של עבודה-בית-חביתה לארוחת ערב. אך בעוד בשגרה היומיומית שלנו אנחנו מתנהלים בצורה כמעט אוטומטית, תקופת החגים מביאה עימה חוויות ייחודיות – נסיעות קצת רחוקות יותר מהמשרד, ארוחות קצת כבדות שנרצה לשרוף ותמונות מאוד משמעותיות שנרצה לשמור. אז איך לארגן את שגרת החגים החדשה שלכם כדי ששום דבר לא ייפול לכם בין כיסאות שולחן החג? יצאנו לבדוק.

קול-המוזיקה

לא יכולים בלי האלבום השני של מדונה או הסימפוניה השלישית של מוצרט בנסיעה הארוכה לארוחת חג אצל הדודים עם החצר בצפון?

מבחינתכם לא קלאסית לא מאזין? נסו את אפליקציית Idagio שכל כולה הקלטות ישנות וחדשות של כמעט כל דבר שעולה על דעתכם. השימוש הוא בתשלום, בו תחויבו רק אם תרצו בתום תקופת הניסיון.

אינדקס מתכונים

כבר כמה שנים ש-Epicurious מחזיקה – ובצדק, בתואר אפליקציית הבישול הטובה ביותר. עם שלל מתכונים, אפשרות ליצור רשימת קניות, והוראות הכנה מגובים בשעוני-עצר לביצים במגוון דרגות-רוך וקושי, בשר, עופות, דגים ושאר ירקות, שיזכירו לכם להפוך את הסלמון, או להוציא את הברוקולי מן המים.

מעדיפים לבשל בעברית? אתם יכולים לבחור בין ״אוכל טוב מתכונים״ מבית מאקו ל״ערוץ האוכל – מתכונים״.

לשם גיבוי

בעזרת MyBox, אפליקציית גיבוי התכנים שלנו, תוכלו לאחסן קבצים בשטח של 200 גיגה, לא מגה-בייט פחות. אתם בוחרים איזה קטגוריות לגבות והאפליקציה תעשה זאת באופן אוטומטי. זו יכולה להיות דרך מעולה לוודא שהסרטונים והתמונות המשפחתיים שלכם מתקופות החגים ישמרו במקום בטוח ולא חלילה יאבדו לנצח בהינף נפילת טלפון לכיור.

פיית החניה

אפליקציית Parking Polly מבטיחה למצוא לכם את החניה הקרובה המתאימה לכם ביותר – בכחול לבן, חניונים מוסדרים, ואפילו לפי אפשרויות תשלום מקוונות. כיום האפליקציה פועלת בתל אביב, ירושלים, ו-3 ערים באירופה. אם אתם בונים על ערב חג בחו"ל בשנה הבאה, דעו שעד אז תציע האפליקציה מנעד רחב יותר, ויעדים נוספים נמצאים כבר בפיתוח.

להישאר במסלול

אפליקציית הניווט שאנחנו הכי נהנים להשתמש בה לאחרונה היא maps.me. ברגע שתורידו אותה היא תוריד לכם מיד את מפת העיר בה אתם נמצאים כדי שתמיד תוכלו לגשת אליה, וניתן להוריד יעדים נוספים. הממשק ידידותי למשתמש, ואם תרצו המלצות למסלולים, תוכלו להיעזר ב-Routes מוכנים מראש במגוון יעדים.

להישאר בכושר

החלטתם השנה להיכנס לכושר אבל לא יודעים איפה להתחיל? יש לנו שתי הצעות בשבילכם. האחת היא אפליקציית Seven Minutes Work out שמזמינה אתכם לאתגר פשוט: לבצע סדרת תרגילים קבועה כל יום במשך שבעה חודשים. מחפשים משהו קצת יותר מאתגר או סתם להתחיל את השנה עם משהו חדש? מוזמנים לבדוק את השת״פ שלנו עם Great Shape – שכולל חודש ראשון ב-1 שקל חדש בלבד.

מעדיפים להתרכז ביוגה? נסו את Downdog להתאמת תרגולים אישית, או את Yoga Studio: Mind & Body ליוגיסטים בתחילת דרכם.

חופשה ברגע האחרון

אפליקציית חוליו הישראלית היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי למצוא כרטיסי טיסה וחבילות נופש בדקה ה-90 לטורקיה, ברלין, אילת או צימר בכפר ציורי בגליל. בנוסף יכולה האפליקציה לסייע לכם ברכישת כרטיסים להופעות, אירועי תרבות וספורט ברחבי הארץ – אפילו לסגור לכם את הפינה של ביטוח נסיעות לחו״ל. מה לא תמצאו בחוליו? את חבילות הגלישה לחו״ל שלנו, שגם כוללת ספר במתנה, דבר שיכול לסייע בהחלט בטיסות ארוכות ליעד אקזוטי בחג.

תולעת ספרים

את יעד הטיסה נשאיר לכם לקבוע בעצמכם, אבל כדי שיהיה לכם מה לעשות בדרך הלוך וחזור, אנחנו מעניקים לכם ספר דיגיטלי מתנה באפליקציית הספרים אינדיבוק, בכל הזמנת חבילת גלישה לחו״ל, כדי שתוכלו לגלוש באינטרנט בדרך לגלוש באלפים.

להזמין שולחן

מצאתם מסעדה מהממת במרכז מדריד ואתם רוצים להבטיח את מקומכם בפנים? אפליקציית Opentable היא כל מה שאתם צריכים. בעזרתה תוכלו לחפש בתפריטי המסעדות, להציץ בתמונות, וכמובן – להזמין שולחן. בתאבון.