ריבוי מכשירים אלקטרוניים משמעותו גם יותר תקלות, התקנות, הגדרות ושאר ביטויים שעושים לחלקנו סחרחורת, כי אנחנו יודעים כבר מה יהיו ההשלכות: להתקשר לשירות, לתאם טכנאי, לקחת חצי יום חופש, להמתין לטכנאי, לנסות ולהבין מה הייתה הבעיה – ועם קצת מזל, הבעיה לא תחזור על עצמה מיד אחרי שהטכנאי עזב. למזלנו, חברות הטכנולוגיה הבינו ששירות לקוחות הוא חלק בלתי נפרד מאיכות המוצרים, ותהליכי השירות והתמיכה משתכללים ונמצאים בפוקוס של חברות רבות.
עד שהכל יבשיל, הנה כמה פרקטיקות שזמינות גם היום לכל מי שאין לו קרוב משפחה הנדימן מדרגה ראשונה.

האופציה הקהילתית – רשתות חברתיות

נתקעתם בלי אינטרנט ואתם צריכים שמישהו יגדיר לכם את הרשת הביתית? נסו לשאול אם יש צדיק שיתמוך בכם בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית או בקבוצת הפייסבוק של הבניין. עוד יש אנשים טובים בינינו, וסביר שתמצאו מתנדב בקלות. החסרונות הם:

  • העדר אחריות ולעיתים גם אפשרות של פרצת אבטחה
  • לא כל מתנדב באמת יודע מה הוא עושה
  • זה לא ממש חסרון אבל, ובכן, אתם חייבים למישהו טובה עכשיו

 ריבוי מכשירים אלקטרוניים בבית

קרדיט: iStockphoto

 האופציה הקלאסית – אינדקסים ותתפללו שיצא צדיק

כבר ראינו מספיק תכניות תחקירים בטלוויזיה כדי להבין שלחפש טכנאי או נותן שירות באינדקסים דוגמת דפי זהב, המקצוענים ודומיהם זה הימור של ממש. אין סטנדרט, אין פיקוח אמיתי ותמיד זה עולה יותר ממה שתכננו. היתרון הבולט, ואולי היחיד, באינדקסים המסורתיים הוא שבעלי מקצוע ותיקים ומנוסים עדיין מציעים בו את מרכולתם. לא תמיד אפשר לאתר אותם בין אלפי נותני השירות, אבל אם נפלת על אחד כזה – הרווחת בגדול.

האופציה ההיפסטרית – אפליקציות נותני שירותים פרילאנסרים/חובבים

אחרי אובר, וולט ושירותים רבים נוספים ברחבי העולם המאפשרים מן השורה לאנשים להציע שירותים ולהשלים הכנסה, זה היה רק עניין של זמן עד שיקומו אפליקציות ל׳הנדימנים׳ שיציעו לסגור לכם פינה. העלות נתונה מראש והתשלום מתבצע דרך האפליקציה, זה יתרונות משמעותי. החסרונות הם:

  • המודל הוא חדש ולא בטוח שיחזיק לאורך זמן
  • לא כל אחד שמכריז על עצמו כמי שיכול לסייע לכם אכן יעשה זאת בצורה מקצועית ועל הצד הטוב ביותר

האופציה ההיפסטרית - אפליקציות נותני שירותים פרילאנסרים/חובבים

קרדיט: iStockphoto

האופציה הקלה והבטוחה – מומחה טכנולוגי און ליין

שירות לקוחות חדש ומבטיח השייך לקטגוריית ״איך לא חשבו על זה קודם?״. לא מדובר על ׳מוקד תמיכה טכנית׳ קלאסי, אלא על בעל מקצוע מנוסה שבשיחת וידאו יכול להביט במכשיר, בהודעות השגיאה וההגדרות, כך שהוא יכול להנחות אתכם מרחוק כיצד לטפל בבעיה, עקב בצד אגודל, עד שהיא נפתרת. השירות ניתן על ידי חברת פרטנר באופן בלעדי ומהווה קפיצת מדרגה אדירה ממש בשירות התמיכה הטכני. דמיינו חבר טלפוני, אבל כזה שתמיד יודע את התשובה!

האופציה הקלה והבטוחה- מומחה טכנולוגי און ליין

קרדיט: iStockphoto

האופציה המושלמת – שירות עד הבית

דמיינו שיש מי שיעזור לכם בכל בעיה טכנית או התקנה, בזמינות גבוהה עד הבית ובלי שתהיו חייבים טובות לאף אחד. האמת, זה אפילו יותר טוב, דמיינו שמדובר במומחה אמיתי, מקצוען, כזה שלא רק יתקן אלא גם יעזור לכם להפיק את המקסימום  מכל מכשיר. שת"פ חדש של פרטנר עם חברת TechBuddy הבינלאומית הופך את החלום למציאות. שירות לקוחות כמו ששירות צריך להיות.

TechBuddy היא חברת סטארטאפ שוודית שמעניקה שירות עד הבית של מומחה טכנולוגי. החברה מעניקה שירות למאות אלפי לקוחות באירופה ומקיימת קשרים עם חלק מהקמעונאים הגדולים בעולם. אין תחליף לנסיון. לאחר תיאום בזמן הנוח ביותר ללקוח (כן, מתי שמתאים לכם) ומסייע ללקוח – לתפעל, לסנכרן, להגדיר, לחבר ולהתקין את המוצר החכם שהוא רכש (כן, יש גם טכנאי סלולאר עד הבית) – עד שהוא מרגיש כי הלקוח בקיא בתפעול המכשיר והכל פועל לשביעות רצונו.

אנחנו מקווים ומאמינים שבשיטה הזאת, כולם כולם כולם, מבוגרים וצעירים, יוכלו ליהנות מהקידמה הטכנולוגית בלי לשבור את הכלים! יאללה, זזנו לסיבוב דייסון.