למה מחירי סלולר לחיילים הוא כזה חשוב?

חיילים מבלים שעות וימים מחוץ לבית. הטלפון הסלולרי שלהם הופך לדרך העיקרית בה הם מתקשרים עם משפחה וחברים, גם דרך הודעות ושימוש באפליקציות. כשסוגרים הרבה ימים בבסיס או בשטח, זקוקים לנפח גלישה מכובד, כדי שבכל רגע שתוכלו הטלפון והאינטרנט יהיו זמינים לכם.

חיילים, שמתפרנסים בעיקר מהמשכורת הצבאית שלהם זקוקים למחירים זולים ומשתלמים. בגלל זה בפרטנר השיקו מסלולים שמתאימים לחיילים, עם נפח גלישה  במחיר משתלם.

חבילות סלולר לחיילים במחירים אטרקטיביים במיוחד>>

טכנולוגיית ה 5G והקשר שלה לחבילות סלולר לחיילים

יכול להיות ששמעתם כבר על טכנולוגיית 5G, אבל אתם לא לגמרי בטוחים למה הכוונה. לכן, הכנו לכם הסבר ממצה: המשמעות של הקיצור הזה היא "דור 5" (5th Generation) בטכנולוגיית התקשורת הסלולרית. 5G נחשבת לבשורה מהפכנית, משום שהיא משדרגת משמעותית את חוויית השימוש בסלולר. רוחב הפס שלה גדול יותר, מה שמאפשר גלישה מהירה ואיכותית יותר, יחסית לדור הקודם של 4G. המגמה הזו משתלבת היטב עם אורח החיים המודרני, שכאמור מה שמאפיין אותו הוא חיבור כמעט תמידי לרשת האינטרנט, תקשורת והתעדכנות דרכה.

רשת 5G מביאה אלינו את העתיד, עם מהירות הורדה מדהימה ורזולוציית צפייה גבוהה ביותר. היא מאפשרת לשחק משחקים מתוחכמים כגון משחקי אונליין, משחקי מציאות מדומה, ומשחקי מציאות רבודה מסוגים שונים בצורה זורמת ברמה הגבוהה ביותר.

כשמדובר על חיילים, חשוב לבחור בחברה שפריסת תשתיות ה 5G שהיא מציעה, היא נרחבת. בגלל שמדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית, לא כל החברות מציעות את השירות במלואו. ככל שהחברה נוקטת בצעדים עכשוויים ומחברת את לקוחותיה לטכנולוגיה החדשנית ביותר, כך הסיכוי שתקבלו שירות מעולה בעת השימוש בטלפון, הולך ועולה.

טכנולוגיית ה 5G והקשר שלה לחבילות סלולר לחיילים

חבילות סלולר לחיילים במחירים אטרקטיביים במיוחד>>

להתאים את סוג החבילה בהתאם לצורך

חבילות סלולר המתאימות לחיילים נחלקות לכמה סוגים, בדרך כלל לפי נפח הגלישה שהן מציעות ולעיתים גם לפי פרמטרים אחרים. הגיוון הזה מאפשר לכל אחד לבחור חבילת סלולר לחיילים בהתאם לצרכיו האישיים ולא להרגיש שהוא מתגמש או מתפשר, בנושא שאין בו מקום לפשרות.

סוגי חבילות סלולר לחיילים

אתם מוזמנים לבחור חבילת סלולר המתאימות לחיילים, בהתאם לצורך האישי שלכם. התאמה טובה בין נפח הגלישה שמציעה כל חבילה, לבין ההתנהלות שלכם עם הטלפון הסלולרי, היא המפתח לשביעות רצון מהתוכניות השונות. אם אתם מרגישים שנפח הגלישה כבר לא מתאים לכם, צרו קשר עם חברת הסלולר ובקשו לשדרג לחבילה עם נפח גלישה גדול יותר.

אילו פרמטרים יש בחבילות סלולר לחיילים מעבר לגלישה?

עד עכשיו דיברנו על חבילות סלולר לחיילים בהקשר של נפח גלישה, אבל חשוב לזכור את האלמנטים האחרים שמרכיבים חבילה מוצלחת. למשל:

  • דקות שיחה לארץ ולחו"ל. עבור חיילים, תקשורת עם החברים והמשפחה היא בחשיבות עליונה, גם בזמני שגרה וגם כשחייבים למסור עדכון דחוף. חשוב לזכור כי לחלק מהחיילים יש משפחות המתגוררות בחו"ל והם עלו לארץ לבדם כדי לשרת בצה"ל. לכן, חשוב לבחור חבילת סלולר לחיילים עם שפע של דקות שיחה לארץ ולחו"ל.
  • הודעות SMS. בדרך כלל מספידים את הודעות ה SMS בטענה שרוב התקשורת מתבצעת כיום דרך האפליקציות, אך למעשה, יש שימוש רב בסוג התקשורת הזה ובמיוחד בקרב חיילים. לכן, חשוב לבחור חבילה המגלמת במחיר אלפי סמסים לחודש, לשימוש חופשי בעת הצורך.

הודעות ה SMS במגוון אפליקציות

חבילות סלולר לחיילים במחירים אטרקטיביים במיוחד>>

שימו לב לתמורה שאתם מקבלים

כשאתם בודקים חבילות סלולר לחיילים, השוו היטב בין החבילות המוצעות ובדקו אם המחיר נותר קבוע עד להודעה חדשה, או עולה אחרי כמה חודשים של שימוש. כדאי לזכור שחבילות סלולריות לחיילים הן שירות שהם ישתמשו בו הרבה לאורך תקופה ארוכה – שנות השירות שלהם בצה"ל ולכן מומלץ לחשוב גם בטווח הקצר וגם הארוך ולבחון את כדאיות החבילה לאורך זמן. אם תנאי החבילה מתאימים לכם, מומלץ לבחור בה גם אם המחיר עולה אחרי זמן מה. אך אם לא, כדאי למצוא חבילות אחרות.

eSIM – להישאר מחוברים תמיד

אחד הפתרונות החדישים והמשוכללים הוא שירות ה eSIM הנתמך היום בלא מעט סוגי שעונים כאשר המוכרים והנמכרים ביותר הם של היצרנים Apple ו Samsung. מדובר באפשרות לרכוש שעון יד מעוצב, קל משקל במגוון צבעים וגדלים. בעזרת השירות תוכלו להישאר מחוברים תמיד ולקבל שיחות ומידע לו נדרשת דאטה. כך לדוגמה תתאפשר גלישה דרך המכשיר שתשמש לשירותי סטרימינג כמו ספוטיפי ועוד, כל זאת ללא טלפון נייד.

שעון עם eSIM מתאים לכל מי ששימוש בטלפון חכם

כמה עולה שירות eSIM לשעון החכם?

גם בטכנולוגיית eSIM, אפשר למצוא מבצע סלולר לחיילים, ולרכוש חבילות שירות במחירים מוזלים. המחירים הנגישים של החבילות השונות בתחום שעוני ה eSIM מאפשר גם לחיילים ליהנות מהשירות, בלי להיכנס לדילמות ולקושי כלכלי.

שלבו בין eSIM לבין טלפונים חכמים

מי שרוצה למקסם את הפוטנציאל מכל הטכנולוגיות, יכול לשלב בין שימוש בטלפון החכם לבין שימוש בשעון עם eSIM. כשמדובר בחיילים, המשמעות היא קשר רציף עם האנשים הקרובים להם והיכולת להיות מחוברים תמיד, מכל מקום. שילוב בין טלפון ל eSIM במחירים משתלמים הוא הפתרון האידיאלי משום שהוא מסייע לכסות את כל האפשרויות, להתמודד עם מצבים לא צפויים שחיילים נתקלים בהם לעיתים קרובות ועוד.

חבילות סלולר לחיילים במחירים אטרקטיביים במיוחד>>