קייטנות הקיץ של פרטנר TV 

החופש הגדול הגיע והילדים בבית… אל דאגה יש לכם פרטנר שדואג לכם, ובכל שבוע תחכה לכם קייטנה אחרת עם תכנים מעולים ב-VOD. פותחים את הקייטנה עם כל הסדרות החדשות והגיבורים האהובים של ניקלודיאון, כוכבי הילדים, ערוץ הילדים ולוגי, זום, חינוכית וכל החברים מערוצי הילדים שלנו. גם ל-NETFLIX יש הרבה מה להציע לילדים ולנוער ובעמוד הבית תוכלו למצוא את כל ההמלצות וכל מה שחם וכיף לראות. חופש גדול שמח!

החל מ-1 ביולי ב-VOD בעולם הילדים, ערוצי הילדים ובעמוד הבית של פרטנר TV

מה שאתם לא רואים יכול לפגוע בכם: 'בלתי נראה'

מותחן מצמרר מדובר בכיכובה של אליזבת' מוס ('סיפורה של שפחה'). כאשר האקס המתעלל של ססיליה מתאבד ומשאיר את הונו, היא חושדת שמותו היה מתיחה. ככל שסדרת צירופי מקרים קטלניים מתחילים להתרחש, ססיליה פועלת להוכיח שהיא ניצודה על ידי מישהו שאיש אינו יכול לראות.

החל מ-14 ביולי להזמנה בחדש מהקולנוע ב-VOD

התגעגעתם לסולמה? היא חוזרת! בפנים: אואזיס

סדרת הספין ללהיט הספרדי 'בפנים'. לאחר שברחו מהכלא, מאקה וסולמה ממשיכות בחיי הפשע, ומתכוונות לעשות מכה בחתונה של מאפיונר. משם הכול כרגיל … מסתבך.

החל מ-31 ביולי ב-NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

משלחת חיפוש חוזרת עם עונה חדשה!

אחרי המתנה ארוכה מאוד, הקומדיה הפסיכולוגית המשובחת, שלא נאמר ההיפסטרית, חוזרת בעונה חדשה בצמוד לשידור בארה"ב. ארבעה חברים בברוקלין, מגלים שמכרה שלהם מהקולג' נעדרת ויוצאים למסע חיפוש בלשי אחריה. בדרך הם מסתבכים בפרשיית רצח ולא רק… אם עוד לא הספקתם גם עונות 1-2 זמינות ב-VOD.

החל מ-3 ביולי בעולם הסדרות ב-VOD

משהו קטן וטוב – הסוד המופלא של ראול טבורן

קומדיה צרפתית מרגשת. לראול טבורן, בעל חנות האופניים ומתקן האופניים האגדי בכפר הקטן סנט סרון, יש סוד נוראי. הוא בעצם לא יודע לרכוב על אופניים. כשמגיע צלם לכפר ומציע לצלם את ראול רוכב על אופני מרוץ על רקע הנוף של ההרים, מגיע גם רגע האמת. ראול יעשה כל שביכולתו למנוע את הצילום, אבל שרשרת טעויות מצחיקה מסבכת את הכל.

החל מ-1 ביולי, בבכורה בערוץ הסרטים, אפיק 14 וגם ב-VOD וב-Catch up

חוזרים לפרקט עם משחקי ה-NBA!

התגעגעתם ללברון? ליגת הכדורסל הטובה בעולם חוזרת לפעילות עם 22 קבוצות שישתתפו וישחקו 8 משחקי עונה סדירה, כל אחד לפני הפלייאוף. חם, רותח ומלא מלא אנדרנלין!

החל מ-31 ביולי, בספורט 5 וגם ב-Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

מהקונסולה למסך – סוניק: הסרט

הקיפוד הכחול וכוכב הקונסולות של סגה הוותיק מקבל סוף סוף סרט משלו, והתוצאה היא חוויה שכולה הנאה לילדים. לאחר שגילה קיפוד קטן כחול ומהיר, קצין משטרה עירוני חייב לעזור לו להביס גאון מרושע שרוצה לבצע בו ניסויים.
עם: ג'ים קארי, ג'יימס מרסדן, בן שוורץ.

החל מ-3 ביולי להזמנה בעולם הילדים ב-VOD

אוהבים מכוניות? עונה חדשה ל'הלוחש למכוניות'

דני קוקר ("הרוזן") חי ונושם מכוניות מתוצרת ארה"ב. כשדני או אחד מאנשי סדנת הרכבים שלו מבחינים במכונית אותה רוצים, הם יעשו הכול על מנת להשיגה- כולל להציע כסף מזומן על המקום… ככה זה, כשאתה "הלוחש למכוניות".

החל מ-7 ביולי בימי שלישי ב-21:45, בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וגם ב-Catch up

יותר מותח מזה אין!  – משחקי ההכרעה בליגה הספרדית

רק נקודה מפרידה בין היריבות הוותיקות ברצלונה וריאל מדריד, ולאחר אובדן הנקודות של ברצלונה במשחק מול סלטה ויגו, שתי הקבוצות דוהרות בכל הכוח אל עבר התואר, היוקרה והזכות להיות אלופת הליגה הספרדית.

יולי בערוצי ONE ו-ONE 4K וגם ב-Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

הדרמה החדשה המדוברת של נטפליקס – עקורים

דרמה גדולה מהחיים חייהם של ארבעה זרים, שאין להם דבר במשותף, מצטלבים במתקן מעצר למהגרים באוסטרליה. בכיכובם של זוכת האוסקר קייט בלאנשט, שגם יצרה את הסדרה, דומיניק ווסט ('הרומן'), ואיבון סטרהובסקי ('סיפורה של שפחה').

החל מ-8 ביולי ב-NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

סידרנו לכם בינג' פוליטי לקיץ עם כל העונות של 'סקנדל'

כל העונות של המותחן הפוליטי הסקסי של שונדה ריימס. רומן אסור בין מנהלת המשברים המובילה בוושינגטון לנשיא ארה"ב, מוביל לאינספור פרשיות ואסונות שמאיימים על בטחונה של ארה"ב וחייהם הפרטיים של כל הנוגעים בדבר.

החל מ-6 ביולי בעולם הסדרות ב-VOD

הכינו את הממחטות והגלידה: עונה שנייה ל'רוחות של אהבה'

העונה השניה לסדרה הסוחפת והנצפית ביותר בערוץ הדרמות הטורקיות +, 'רוחות של אהבה' בכיכובם של אקין אקינוזו ואברו שאהין. מיראן מתכוון לעשות הכול כדי לגרום לרייאן לסלוח לו, ולחשוף בפניה את האמת, אך האם רייאן תוביל אותו לאמת ותחשוף את זהותו האמתית שהסתירו ממנו?

החל מ-5 ביולי בערוץ הדרמות הטורקיות +, אפיק 39 וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

על פסגת העולם – משלחת לאוורסט

סדרת דוקו טבע מרתקת העוקבת אחר משלחת מחקר פורצת דרך, של צוות מדענים עובד יחד על האוורסט להקמת התחנה המטאורולוגית הגבוהה בעולם.

החל מ-13 ביולי בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, אפיק 48, ימי חמישי ב-22:00 וגם ב- Catch up

דוקו פשע מצמרר: 'הרציחות הבלתי פתורות של נהר וויניפג'

הנהר האדום של וויניפג נחשב לבית הקברות הבלתי רשמי בעיר, אך כאשר גופתה של נערה כבת 15 בשם טינה פונטיין, נמשכת מהנהר עטופה בשקית זבל באוגוסט 2014, המקרה מזעזע את העיר. קבוצת מתנדבים החליטה לקחת את העניינים לידיים לאור אוזלת היד של המשטרה המקומית. צוות VICE מצטרף למחפשים שבודקים על גדות הנהר גופות חדשות וגופות שאולי שקעו לקרקעית, וחוקר את המשטרה המקומית. מה קורה עם התיקים הבלתי פתורים בגין נשים נעדרות ותעלומות הרצח הרבות?

ב-5 ביולי ב- VICE, אפיק 8 וגם ב-Catch up

זקוקים לגיבור על? 'אקדמיית המטרייה' חוזרת בעונה חדשה!

עונה חדשה לפנטזיית גיבורי העל המשובחת של נטפליקס. האחים מפוזרים בזמן וכעת על אקדמיית המטריה למצוא דרך להתאחד, לעצור את יום הדין, ולחזור לציר הזמן הנוכחי כדי לעצור אפוקליפסה אחרת.
אבל ברצינות, אין לחץ או משהו…

החל מ-31 ביולי ב-NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

דנוור הדינוזאור האחרון

הרפתקה חדשה מגיעה לערוץ הילדים. הארי הוא ילד רגיל לחלוטין שמגדל בביתו את דנוור, הדינוזאור האחרון. דנוור החברותי והאוהב מוציא את הארי וחבריו אוהבי הדינוזאורים דן ושרלוט, לשלל חוויות משוגעות ובדרך תמיד אוהב לעזור, לשחק ולאכול הרבה תפוחים.

החל מ-5 ביולי בערוץ הילדים, אפיק 66, וגם ב-VOD וב-Catch up

מי תהיה המנצחת הגדולה? גמר הפיינל פור של ליגת העל בכדורסל

הגמר הגדול של ליגת העל בכדורסל מגיע, ובקרב הגדול שתי הקבוצות הגדולות של השנה יפגשו לקרב גורלי. מי תהיה הקבוצה של הכדורסל הישראלי?

ב-30 ביולי, בספורט 5 וגם ב-Catch up

לנצח יש מחיר: 'משמר האלמוות'

מותחן אקשן בכיכובה של זוכת האוסקר שרליז ת'רון. ארבעה לוחמים מתים שהגנו בסתר על האנושות במשך מאות שנים, הופכים למטרה בעקבות כוחם המסתורי, בדיוק כשהם חושפים כוח אלמוות חדש.

החל מ-10 ביולי ב-NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

טרור ברשת: 'המאבק לסיום פורנו הנקמה'

עשרים ושש מדינות בארה"ב חוקקו חוקי פורנו נקמה ספציפיים, אך למרות הניצחונות האחרונים בחקיקה, פורנוגרפיה לא בהסכמה היא עדיין בעיה הולכת וגוברת. ערוץ VICE בתחקיר אחר תנועת האקטיביסטיות שהחליטו להחזיר לעצמן את חייהם שנחשפו שלא בשליטתן ועם לוחמי הצדק שנאלצים לנווט בעולם שעדין רחוק מלהשיג צדק.

ב-5 ביולי ב- VICE, אפיק 8 וגם ב-Catch up

הספיישל הגדול של נשיונל ג'יאוגרפיק  – חגיגת כרישים

אירוע הקיץ האהוב ביותר חוזר עם 17 תכניות מקור בבכורה, במרתון של חמישה שבועות בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד. בין התוכניות המיוחדות שישודרו: כרישים סלבריטאים: לכל אחד מהם מעריצים משלו, וכרישים תוקפים.

החל מ-5 ביולי בנשיונל ג'יאוגרפיק WILD, אפיק 49 וגם ב-Catch up

פרטנר TV גם באפליקציה!>>