כמה עמוק בעתיד אתם?

ובכן, המכשירים הסלולריים הקטנים הללו מייצרים מעל ל-50% מהתנועה באינטרנט. זה נתון משוגע כשחושבים על כמות האינפורמציה שעוברת בין המחשבים הנייחים במשרדים ממשלתיים, במגזר הפרטי, בבנקים, בבורסה, בתעשיית ההיי-טק, חברות אבטחה או צפיית-סטרימינג – ולמרות זאת, יש אותו מספר משתמשים, אפילו קצת יותר, הגולשים באינטרנט  מהטלפון שלהם. הסמארטפון בעידן הקדמה הטכנולוגית הוא החיים החברתיים שלכם, הדינמיקה המשפחתית שלכם וכנראה גם כלי העבודה היעיל ביותר עבורכם, הידעתם? אנשים פותחים בין 22-77 אחוז מהאימיילים שלהם בטלפון.

ככל שהמכשיר הזה לוקח חלק נרחב יותר בחיי היום-יום שלנו, ככה אנחנו צריכים אותו – ובעיקר את מה ששמור, מותקן או מוזן עליו – הרבה יותר. זיכרונות, רשימות, תמונות, סיסמאות שמורות, מפות הגעה ליעדים קבועים, מיילים יוצאים ונכנסים, היסטוריית הודעות, ואפליקציות ששומרות מידע שאנחנו ממש ממש צריכים. כן, כן. הפיצה האהובה עליכם במשלוח, מעקב אחרי ביצועי הספורט שלכם או רשימת הקריאה שטרם הספקתם להגיע אליה הם לגמרי חלק מהמידע שאתם לא רוצים שילך לכם לאיבוד סתם כך. בטח שלא סיסמאות הכניסה לכל האפליקציות החשובות – מהבנק ועד לנטפליקס. האזנה רציפה ויעילה באפליקציית המוזיקה, ורשימת הפרקים הבאים בפודקסטים שעוד לא הספקתם לשמוע. כל זה מצריך יותר הגנה, יותר אחריות, יותר שירותים.

המסלולים החדשים של Partner more יספקו לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת שתוכלו להוציא את המקסימום מהסלולר שלכם.

קרדיט: Shutterstock

MORE ג'יגה של לייקים

בואו נודה, הצורך הבסיסי של רובנו הוא גלישה יותר נוחה. היום 30% מהזמן שאנשים גולשים באינטרנט הם מבלים ברשתות חברתיות, ו-60% מכל הכיף הזה קורה בטלפון הנייד. זמן הגלישה הממוצע ביוטיוב הוא כ-40 דקות ביום, בפייסבוק כ-35 דקות ובאינסטגרם כרבע שעה. הרי את רוב התוכן שלנו אנחנו צורכים בסלולר, וכל מה שאנחנו רוצים זה שלא יגמר לעולם – נפח הגלישה – הכוונה. שהווייז לא יתקע באמצע שכונה לא מוכרת, שיקח לנו שניות בודדות להעלות תמונה באינסטגרם ושפיד הפייסבוק יזוז מהר, ינגן את כל הסרטונים חלק ויטען את כל התמונות. בסיסי. כך, כל תכניות more מגיעות עם נפח גלישה שבין 40-100 ג׳יגה. עד כאן יופי, הבונוס הוא שימוש ללא הגבלה באפליקציות סושיאל מובילות.

קרדיט: Shutterstock

MORE מקום בטלפון ו-MORE אבטחה על המקום הזה

תכנית More cyber תעניק לכם הגנה בזמן גלישה סלולרית באתרים שיכולים לסכן את בטיחות המידע שעל הטלפון שלכם (כן כן, העדפת התוספות על הפיצה מהפסקה הקודמת בסכנה!).

התכנית תעניק לכם הגנה רשתית מפני השתלטות על המכשיר וגניבת זהות (fishing), שמירה על הפרטיות והתקפות cyber. ותוכלו לשדרג אותה לתכנית More cloud שבנוסף להגנה הסלולרית מספקת גם שירותי גיבוי מידע באמצעות MyBox – מאתיים ג׳יגה על ענן – לגיבוי ישיר של התמונות, הסרטונים, אנשי הקשר והאפליקציות שלכם.

קרדיט: Shutterstock

 MORE שקט נפשי

לאדם הסביר יש בממוצע 630 תמונות על המכשיר, למרות שאנחנו בטוחים שיש לכם יותר. לכולנו זכור הרגע הזה בו נאלצנו לדפדף אחורה ולחשוב אם בא לנו למחוק ולסנן כדי לפנות מקום לתמונות חדשות. צריכים יותר? השתדרגו ל-More cloudTube, החבילה שמאפשרת גם גלישה ללא הגבלה ולא על חשבון נפח הגלישה שלכם ביוטיוב. מי שיש לו ילדים מבין טוב-טוב שזהו תחילתו של עידן חדש – סוף סוף עוד פרק של סמי הכבאי לא בא על חשבון הג׳יגות הפרטיות שלו, וזה חברים, מתכון לנסיעה שקטה, אחה״צ רגועים בבית והרבה שקט נפשי.

קרדיט: Shutterstock

אותם הורים (או מתבגרים, שלומפרים או בני אנוש שלוקחים את הטלפון שלהם לכל מקום) יעריכו לא פחות את שירות More fix, שסוף סוף נותן את המקום הראוי לשירות תיקון המסכים במחיר מוזל בעשרות אחוזים במעבדות פרטנר ועל ידי חלפים מקוריים. הצטרפת עכשיו? אתה זכאי ליהנות מהשירות מיידית ולתקן את המסך  ללא תקופת אכשרה!

בתכנית more care תוכלו אף ליהנות משירות אחריות ותחזוקה על המכשיר המעניקה לכם שירות מוזל על כל התקלות במכשיר ואף תיקון אקספרס תוך שעתיים.

לא נעים לומר, אבל היום שימוש יעיל ונוח בסמארטפון הוא סוג של חיים יעילים ונוחים. תלויים בו אפילו השלווה הנפשית שלנו והזמן שבזבזנו או חסכנו – לחכות לאפליקציה של הבנק שתעלה כי נגמרה החבילה, עולה בזמן ובעצבים. מחיקת אינפורמציה חשובה בטעות, עולה גם היא בזמן ו(בהרבה) עצבים. מחיקת תמונות או סרטונים זה לא פחות מכאב לב. וכל שנותר לנו הוא לבדוק איך אנחנו יכולים לדאוג לשימוש בטוח, חלק ונוח בטלפון שלנו – ובכל החיים שלנו, ששמורים עליו.

לפרטים והצטרפות לפרטנר more>>