קרב הענקיות של ספרד: 'הקלאסיקו'

המפגש הכי מצופה של הליגה הספרדית. ברצלונה פוגשת את ריאל מדריד לקרב ענקיות על כר הדשא, וכל אחת מהן רוצה לקבוע את הטון להמשך העונה.

26 באוקטובר בערוצי ONE וגם ב-Catch Up

אקורד הסיום של 'מר רובוט'

סדרת הסייבר האפלה בכיכובו של זוכה האוסקר® הטרי- רמי מאלק ('רפסודיה בוהמית') חוזרת לעונת הסיום המצופה, לאחר שלוש עונות מרתקות ומדוברות. העונה הרביעית ממשיכה מנקודת הסיום של העונה השלישית  ועוקבת אחר המשמעויות המייל שיכול היה לשנות את אירועי החמישי בספטמבר.

החל מ-16 באוקטובר בצמוד לשידור בארה"ב, בעולם הסדרות ב-VOD

התגעגעתם ל'שובר שורות'? 'אל קמינו: שובר שורות הסרט'

נטפליקס מגשימה לנו חלום ומחזירה לחיינו את ג'סי ודמויות נוספות בסרט ההמשך של סדרת המופת 'שובר שורות', המתרחש מיד לאחר אירועי העונה האחרונה.

החל מ-18 באוקטובר ב-NETFLIX ובעמוד ההמלצות ב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

פסטיבל "חברים" בפרטנר TV

פרטנר TV, טוליפ אנטרטיינמנט וורנר ברוס, מביאות את חגיגת '25 שנה לחברים' הבינלאומית לבתי הקולנוע ולמעריצים בישראל, במקביל לאירועי ההקרנה החגיגיים החלים בשבועות הקרובים גם בארה"ב ובאירופה. הפרק עם חגיגת 25 שנה יחזיר את המעריצים אל הרגעים הכי אהובים ומצחיקים עם החברים הכי טובים: רוס, רייצ'ל, ג'ואי, מוניקה, צ'נדלר ופיבי – לצד ראיונות מיוחדים עם השחקנים, וקטעים שמעולם לא שודרו. לקוחות פרטנר TV יוכלו ליהנות מהטבה ייחודית לפני כולם.

ליגת האלופות

ליגת האלופות ממשיכה לספק לנו מפגשי כדורגל לא מהעולם הזה:
ברצלונה פוגשת את אינטר, אייאקס פוגשת את צ'לסי וריאל מדריד את ברוז'.

החל מ-1 באוקטובר בערוצי ספורט 5, וגם ב-Catch Up

הישר מהקולנוע: 'צעצוע של סיפור 4'

הישר מהקולנוע ולאחר שחצה את קו מיליארד דולר בהכנסות, החלק הרביעי והמשובח בסרטי האנימציה של פיקסאר מגיע לפרטנר. לאחר שאהובתו נמכרת לאספן צעצועים, וודי יוצא למסע עם חברים חדשים וישנים ומבין עד כמה העולם הזה גדול על צעצוע.

החל מ-24 באוקטובר להזמנה ב-'סרטי ילדים' ב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

התחביב הביזארי שלי: 'המתאבקים'

המוזיקאי ומעריץ ההאבקות המושבע- דמיאן אברהם מטייל ברחבי העולם כדי לתעד את התת-תרבויות התוססות, המרתקות והביזארות של ההיאבקות המקצועיות ברחבי העולם.

החל מ- 23 באוקטובר בערוץ VICE, אפיק 8 וגם ב-Catch Up

החיים עפ"י אלטון – 'רוקטמן'

לאחר ההצלחה של 'רפסודיה בוהמית', מגיע סרט הביוגרפיה הבא והפעם על חייו של היוצר אלטון ג'ון. מילד ביישן לפרפורמר מוחצן עם תלבושות שערוריות, וידי קסם על פסנתר שעיצב את פסקול חיינו.

החל מ-10 באוקטובר להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

מריל סטריפ מגיעה לנטפליקס: 'המכבסה'

נטפליקס רוצה עוד אוסקר® והפעם מכוונת לשם עם הקומדיה החדשה של סטיבן סודרברג, הכוללת קאסט מאסיבי :מריל סטריפ, גארי אולדמן, אנטוניו בנדרס, ושרון סטון. אלמנה (מריל סטריפ) שחוקרת הונאת ביטוח מגלה ששני עורכי דין שיושבים בפנמה מנצלים את המערכת הפיננסית העולמית לטובתם.

החל מ-18 באוקטובר  ב-NETFLIX  ובעמוד ההמלצות ב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

עומרי כספי חוזר הביתה – פתיחת היורוליג

מכבי ת"א רוצה לפתוח את העונה חזק ולשחזר את ימי הזוהר שלה כאלופת אירופה, ומחזירה הביתה את עומרי כספי לאחר כמה שנים מדהימות ב-NBA.

אוקטובר בספורט 5, וגם ב-Catch Up

הפינאלה של 'הנערים'

הסדרה השנויה במחלוקת של HBO מגיעה לסיומה, והיא ממש לא מתכוונת לעזוב בשקט. לאחר שנחשפנו לסיפור החקירה המטלטל, הסיום עומד להשאיר אותנו לעוד הרבה זמן עם מחשבות על כאב ומשמעותה של נקמה.

9 באוקטובר בערוץ הסרטים, אפיק 14, וגם ב-Catch Up וב-VOD

העונה החדשה של ערוץ הילדים

המקום האמיתי עושה לנו חג סוכות שמח עם עונות חדשות וקסומות של 'אי-שרדות', 'ברבי: דרימטופיה', ו'אוטובוס הקסמים'.

החל מ-15 באוקטובר בערוץ הילדים, אפיק 66  וגם ב-Catch Up וב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

הסדרה שכולנו עומדים להתמכר אליה – 'בית הקטיפה'

סדרת הדרמה המשובחת ששברה את שיאי הצפייה בספרד מגיע לערוץ ויוה עם סיפור על אהבה בלתי אפשרית בשנות ה-50 בין יורש העצר לבית אופנה מצליח לתופרת ענייה, ואירוע טראגי המשנה את חייהם מהקצה אל הקצה…

החל מ-10 באוקטובר בערוץ ויוה, אפיק 41, גם ב-Catch Up וב-VOD

 

פרטנר TV גם באפליקציה!>>