שגעון של גאונות – 'ג'וקר'

יצירת המופת המדוברת של טוד פיליפס, בכיכובו של חואקין פיניקס. קורותיו של הג'וקר, מקומיקאי כושל המאבד בהדרגה את שפיות דעתו ונגרר יותר ויותר אל מחוזות הטירוף ולחיי הפשע והכאוס בעיר, ועד הפיכתו לדמות הג'וקר ואויבו המושבע של באטמן.

החל מ-20 בינואר להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

ספיישל אוסקר®

הטקס הגדול של עולם הקולנוע כמעט כבר פה וזו הזדמנות נהדרת להיזכר ברגעי קולנוע בלתי נשכחים עם הסרטים הטובים בעולם. ערוץ הסרטים מזמין אתכם מידי ערב להתרווח על הספה וליהנות מהרגעים הכי מרגשים, המשפטים הכי זכורים והכוכבים שכולנו אוהבים: 'חומות של תקווה', 'ראיון עם ערפד', 'דבר אליה', 'צלף אמריקאי', 'אפוקליפטו', 'כוכב נולד' ועוד.

ספיישל אוסקר®, החל מ-10 בינואר בערוץ הסרטים וגם ב-VOD

כל השמלות וכל הכוכבים בשידור ישיר: 'השטיח האדום של גלובוס הזהב'

עונת הטקסים נפתחת, וערוץ !E מגיע לשטיחים האדומים של האירועים הנוצצים והנחשבים ביותר בהוליווד! השידורים יחלו עם הספירה לאחור בה מנחי ערוץ !E ישוחחו עם האנשים העומדים מאחורי הפקת האירוע הנוצץ, יסקרו את המתרחש מאחורי הקלעים של האולם, ידונו במועמדויות וינסו לנחש מי תפציץ על השטיח עם השמלה הטובה ביותר.

5 בינואר בערוץ !E באפיק 16

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

בדרך לגלובוס הזהב עוצרים באמזון פריים וידאו: 'פליבאג'

קומדיה מלנכולית עטורת שבחים שמועמדת ל-3 פרסי גלובוס הזהב, עוקבת אחרי אישה צעירה בלונדון, המנסה להתמודד עם החיים בבית הקפה השומם שבבעלותה, ולהשלים עם טרגדיה שפקדה אותה.

זמין ב- Amazon Prime Video ובעמוד הבית ב-VOD

ג'יי לו שמעולם לא ראיתם: 'נוכלות בלי חשבון'

דרמת מתח עם הרבה אוסקר® באזז לג'ניפר לופז. בהשראת אירועים אמיתיים ושערורייתיים, הסרט מגולל את סיפורן של עובדות לשעבר במועדון חשפנות אשר מתאחדות כדי להפוך את היוצרות על לקוחותיהן מוול-סטריט. עם: קונסטנס וו, קארדי בי, לילי ריינהרט, ג'וליה סטיילס. לצפייה בטריילר

החל מ-16 בינואר להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

ג'ודו – גרנד פרי

אירוע הג'ודו הגדול של השנה בישראל יוצא לדרך עם מספר שיא של נבחרות משתתפות מכל העולם, כולל איחוד האמירויות, האלוף טדי רינר והג'ודוקא האיראני מוחמד רשנונזהאד.

23-25 בינואר בערוצי ספורט 5 וגם ב-Catch Up

בדרך לגמר: 'נינג'ה ישראל ילדים'

טירוף הנינג'ה מגיע אל הישורת האחרונה. הצטרפו אל עודד פז, אליאנה תדהר וקווין רובין לשלושה ימי שידור (20-22-27.1) מיוחדים של חצאי גמר התוכנית שיובילו אל הגמר הגדול והמותח של העונה (29.1) שבסופו נגלה מי יהיה הנינג'ה הצעיר/ה הראשונים של ישראל!

החל מ-20 בינואר בערוץ הילדים, אפיק 66 וגם ב-Catch Up וב-VOD

מכבי ת"א ביורוליג

אחרי סדרת ניצחונות פנומנלית והפסד צורם לאנדולו אפס, מכבי ת"א דוהרת למחזור הבא באירופה ופוגשת את היריבות החזקות שלה השנה: ריאל מדריד וברצלונה.

ינואר בערוצי ספורט 5, אפיק 55 וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

יש משיח: 'איש הניסים'

סדרת מתח פוליטית בכיכובה של מישל מונהאן. סוכנת CIA חוקרת דמות כריזמטית של אדם שמעריציו מאמינים שהוא מסוגל לחולל נסים. האם הוא ישות אלוהית או נוכל מסוכן?

החל מ-1 בינואר ב-NETFLIX ובעמוד הבית ב-VOD

קרבות הטיטאנים: קלאסיקו ישראלי

המועדונים הגדולים של הכדורגל הישראלי נפגשים לקרבות צמרת בליגת העל. מכבי חיפה מול מכבי תל אביב, ומכבי תל אביב מול בית"ר ירושלים

6 ו-13 בינואר בערוצי ספורט 5, וגם ב-Catch Up

חדש בפרטנר: יותר אוכל ויותר טיולים

הכוכבים הגדולים של עולם הקולינריה והטיולים בעולם ובישראל מגיעים לפרטנר TV בערוצים החדשים

+ Food + ,Travel, וכוללים הפקות מקור מקומיות ותכני בישול קלאסיים, לצד יעדים אקזוטיים בעולם.

החל מ-1 בינואר, אפיקים 45 ,46 וגם ב-Catch Up

המומינים חוזרים!

הסדרה האהובה 'המומינים' חוזרת בגרסה מחודשת עם אנימציה מרהיבה וכל קסמה לדור חדש של צופים, ועוקבת אחר הרפתקאותיו של מומין טרול, רודף הצדק וטוב הלב, בעמק המומינים הקסום. הסדרה מבוססת על ספרי הילדים רבי המכר של הסופרת והאמנית הפינית-שוודית, טובה ג'נסון.

החל מ-29 בינואר בערוץ הילדים, אפיק 66 וגם ב-Catch Up וב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

כשאתה קצר במזומנים: 'איך לשדוד בנק'

סדרת דוקו פשע מרתקת של ערוץ VICE.  מדי יום נשדדים בארה"ב כ-14 בנקים על ידי אנשים שמחפשים קיצור דרך שיגרום לכל הבעיות שלהם להיעלם. הסדרה חושפת מהם הכללים שצריך לקיים כדי לשדוד בנק, ומגוללת את סיפורם של שמונה אמריקאים רגילים שנאלצו לבצע פשעים יוצאי דופן, המספרים את סיפורם לראשונה.

החל מ-2 בינואר, בערוץ VICE, אפיק 8 וגם ב-Catch Up

פותחים שנה בערוץ ג'וניור

ערוץ ג'וניור פותח את השנה עם שתי תכניות חדשות:

'יוצאים להרפתקה' עם כוכב הילדים רוי בוי, שיוצא למסע ברחבי הארץ והעולם וביחד עם הצופים מכיר בעלי חיים בלתי שגרתיים, מטייל בנופים מדהימים ומוצא אוצרות!

'פרוט נינג'ה'- אנימציה קסומה מבית יוטיוב רד על סב חובב הרפתקאות ושעשועים ושלושת חבריו, תלמידי נינג'ה. יחד הם פותרים תעלומות מסתוריות ונלחמים ברשעים.

החל מ-5 בינואר בערוץ ג'וניור, אפיק 69 וגם ב-Catch Up

חגיגה בוליוודית עם פרהאן אחטאר

ערוץ הסרטים בוליווד HD ישדר את מיטב הלהיטים הגדולים בכיכובו של פרהאן אחטאר ביום הולדתו. אחטאר הוא במאי, מפיק וכוכב קולנוע מוכשר שביים והפיק להיטי ענק, וזכה בפרסים רבים ביניהם: השחקן הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר, וסרטים רבים שהפיק זכו כסרט הטוב ביותר בטקסי האוסקר ההודי.

החל מ-9 בינואר בערוץ Bollywood HD, אפיק 35 וגם ב-Catch Up

פרטנר TV גם באפליקציה!>>