ליזו

ליזו

בתפקיד תגלית השנה, הנסיקה המטאורית של השנה, האיט גירל של השנה, הזמרת הכי מדוברת של השנה – ליזו (מליסיה ג'פרסון). היא דיווה שחורה, גדולת מימדים, ובעיקר פצצת כישרון. בשנה החולפת היא הצליחה להביא למקום הראשון בבילבורד את Truth Hurts שיר מ-2017 (אנחנו ב-2019, כן?), וכל מי שראה באחד הפידים שלו את ההופעה שלה בקואצ'לה, אליה הגיעה בבגד גוף קטן ומנצנץ, לא יכול היה לטעות – מדובר בזמרת-כוכבת הכי גרובית בעולם. ליזו היא גם פאשן אייקון וכל צילום שלה בערום או במלתחת קוטור – הוא השראה. הרי בתרבות הפופ מוזיקה היא כבר מזמן לא רק מוזיקה, היא גם מראה חיצוני, פרובוקציות וכל דבר שעשוי לעורר דיון, בהקשר זה ליזו ומידותיה הגדולות זועקות קבלה עצמית ואהבה עצמית, שלא תלויה במותניים צרות וירכיים דקיקות. וואלה, היינו שמחים ש-2020 שלנו תהיה בדיוק כזאת!

הקליקו כאן כדי להפוך את השירים של ליזו לפאנטון שלכם >>>

קניה ווסט

קניה ווסט

הוא הוציא את אחד האלבומים המתישים של השנה, שכולו סגידה לישו, וגם הודיע שירוץ לנשיאות בשנת 2024, אבל שני רגעים אחרים מכניסים אותו לרשימה שלנו. הרגע הראשון הוא הראיון שלו לדיוויד לטרמן בתכנית של האחרון, "את האורח הבא אין צורך להציג", בו סיפר בכנות גלויה על מחלת הנפש ממנה הוא סובל, הפרעה דו-קוטבית, ועל ההתמודדות עם הדכאון. מדובר באחד הראיונות היותר מרתקים שנראו על המסך, ולא יהיה מוגזם לקבוע שזה רגע הטוק שואו היפה ביותר שהתקיים ב-2019. הרגע השני הוא ההופעה הבלתי-נשכחת של ווסט בפסטיבל קואצ'לה. מתישהו בחודש ינואר האחרון, ציוץ של קים קרדשיאן חשף את "סאנדי סרוויס" – בעברית: מיסת יום ראשון, טקס תפילות נוצרי שנערך בכנסיות ביום זה שקניה ערך באחוזת המשפחה בקלבסס. הטקס, שנערך מספר פעמים, ריתק את העולם דרך הרשתות החברתיות, ובפסטיבל קואצ'לה אלפי אנשים קיבלו את ההזדמנות לחזות בו בלייב, ומיליוני אנשים צפו בו בלייב סטרימינג. ההופעה הזו של קניה ששילבה בין תפילות לשיריו, בליווי מקהלת כנסיה שנתנה נופח גוספלי ורוחני, חיזקה מעמדו של קניה ווסט, כאחד היוצרים החשובים והאיקוניים בימינו, גם אם האלבום האחרון שלו מבאס.

הקליקו כאן כדי להפוך את השירים של קניה לפאנטון שלכם >>>

בילי אייליש

בילי אייליש

הנערה הכי מדוברת בפופ העולמי היא בילי אייליש. היא רק 17, וכבר מדורגת תדיר בראש טבלת המכירות בארה"ב (יותר מזה, השיר "Bad Guy" צעד במקום הראשון והנחשק בטבלת הבילבורד האמריקאי). אייליש מפרסמת את השירים שלה מגיל 11 בסאונדקלאוד, והתוודתה לא פעם על הערצתה לג'סטין ביבר (שלא תטעו, המוזיקה שלה שונה מהפופ הביברי ב-180 מעלות). השירים שלה לא רק הגיעו ליותר משני מיליארד האזנות בשירותי הסטרימינג, הם גם משמשים פסקול בתצוגות אופנה, סדרות טלוויזיה ופרסומות. פלי מ"רד הוד צ'ילי פפרס", תום יורק מ"רדיוהד" ופול מקרטני, הם רק חלק מהמוזיקאים שהודו שנהנים מהמוזיקה שלה. אולי זה השילוב בין הקול העדין, האנרגיה האפלולית והטקסטים הקודרים שהפכו אותה לסופר-סטארית. היא באמת מטריפה.

הקליקו כאן כדי להפוך את השירים של בילי אייליש לפאנטון שלכם >>>

אריאנה גראנדה

אריאנה גראנדה

אשת השנה שלנו כל השנה! גראנדה פתחה את 2019 עם הלהיט ההיסטרי 7 Rings, והסימפול הכיפי של "My Favorite Things" מתוך "צלילי המוזיקה", וכשהוציאה את האלבום המלא Thank u, next ביססה את מעמדה ככוכבת הפופ הגדולה של ימינו. שיר הנושא של האלבום וגם  7 Rings כבשו את המקום הראשון במצעד הבילבורד היוקרתי. מדובר באלבום מושלם ומתקתק, שזה הפוך ממה שאפשר לומר על החיים האישיים של גראנדה. בשנתיים האחרונות היא עברה פיגוע בהופעה שלה במנצ'סטר, פרידה מארוסה פיט דיווידסון והתאבדות האקס שלה, הראפר מאק מילר. כל אלה גם גרמו לה לעלות פוסט אמוצינולי בו היא חשפה החמרה במצבה הנפשי. גראנדה סיפרה שהתקפי החרדה, מהם החלה לסבול אחרי פיגוע הטרור במנצ'סטר, חזרו. בנוסף, נכון לכתיבת שורות אלה, קיים סיכוי גבוה שתאלץ לבטל הופעות מתוך סיבוב ההופעות הנוכחי שלה, שכן, בפוסט שפרסמה כתבה שהיא חולה וסובלת מכאבים עזים. נאחל לה ש-2020 תהיה טובה, בריאה וחזקה יותר! איימן!

הקליקו כאן כדי להפוך את השירים של אריאנה גראנדה לפאנטון שלכם >>>