עד שלא תקום מתחרה לאינסטגרם, או שאחת מרשתות הצילום החברתיות שקדמו לה כמו Flickr יחזרו לככב, כולן נמצאות באינסטגרם. אפליקציית הצילום שברה שיאי פופולריות ונרכשה על ידי פייסבוק ב-2012, רק שנתיים לאחר הקמתה. אלבום התמונות המודרני מחייב אותנו להחזיק כמה דברים שלכולם כבר יש כמו טלפון חכם וגישה לאינטרנט. אבל פאשניסטה אמיתית יודעת שכדי באמת לבלוט צריך להשקיע קצת, הרבה, יותר ולכן תהיי בטוחה שהיא חמושה באפליקציות שאינן חלק ממערכות ההפעלה, במטרה לבצע שינויים קוסמטיים באלבום, להעניק לו מראה רטרו, להשתמש בפילטרים קצת יותר מגוונים מהשאר, או פשוט לערוך תמונות.

אבל איזו אפליקציה מתאימה לך ביותר? ולאיזו את זקוקה בכלל? קבלי את רשימת 7 האפליקציות הכי טובות לעריכת תמונות לאינסטגרם ובכלל.

מהאשטגים ונהנים

אפליקציית VSCO היא אחת ה-מומלצות, ומאפשרת עריכה מהירה והשגת תמונות באיכות טובה יותר עוד בשלב הצילום. עם שלל תכונות ופילטרים איכותיים שמתחדשים כל הזמן, אפליקציה לעריכת תמונות זו הצליחה ליצור לעצמה קהל מעריצים, שבעצמו מהווה רשת חברתית. אתם יכולים לעקוב אחרי צלמים שאהבתן במיוחד דרך האפליקציה עצמה, או סתם להתרשם – ולשתף אחרים – באמצעות ההאשטאג #VSCO.

לא צריך לבטל הכל כדי לבטל פעולה אחת

השנים שחלפו מאז שגוגל רכשה את אפליקציית עריכת התמונות Snapseed ב-2015 עשו לה רק טוב, והתכונות שהוספו לה הפכו אותה לאחת מאפליקציות עיבוד התמונה הכי מתקדמות ומבוקשות שיש – והיא גם חינמית. כמות הפיצ׳רים אינסופית וכוללת גלריית פילטרים רחבה, אפקטים מיוחדים להעלמת נקודות – הסוף לחצ׳קונים ושקיות מתחת לעיניים, מאפשר לבטל פעולות שבוצעו לפני האחרונה ומציג את השינויים ב-Stacks, ערימה שמאפשרת לכן גישה לכל פעולה בנפרד. הממשק ידידותי והעיצוב החינני מקנות לה עוד כמה נקודות בעינינו, כמו גם אפשרויות השיתוף למגוון רשתות חברתיות.

טרנדים לא מתים הם חוזרים

מאז שחרורה של אפליקציית HUJI בספטמבר אשתקד, כולן נסחפו בשגעת התמונות בטעם של פעם. לא עוד פילטר וינטג׳ פשוט, אלא צילום שמשקף נאמנה את איכויות הצילום של שנת 1998. שנה זו גם קבועה בחותמת התאריך שמלווה את התמונות, אבל תוכלו לשנות זאת בקלות אם תרצו. סלינה גומז מתה עליה, אז נגמרו התירוצים.

צאי מהקופסא וכנסי למסגרת

עריכת תמונות מהירה ואיכותית הוא שמה השני של אפליקציית Afterlight, שמתהדרת גם בממשק ידידותי למשתמשת. ניתן לצלם ישירות מתוכה, או לערוך תמונות בעזרת מגוון כלים, טקסטורות ופילטרים – אפילו מסגרות תוכלו למצוא שם.

מאות פילטרים 

כמו אחרות, גם אפליקציית Camera360 מלווה אתכן משלב הצילום עצמו, אבל יש לה 200 פילטרים והיא מלאה באפקטים קסומים. כן, ריבוי האפשרויות פירושו שיש הרבה מה ללמוד, אבל היא תביא את התמונה שלכן בדיוק למקום שראיתן בעיני רוחכן.

שתי האפליקציות האחרונות מתאימות רק למשתמשות האייפוניסטיות שבנינו:

סלפלס סלפי

עם GoCam תוכלו לקחת סלפי מבלי להחזיק את האייפון או לשים טיימר. האפליקציה הנהדרת מזהה את תנועות הגוף ותיקח את התמונה שלך בדיוק. ברגע. הנכון. סנאפ.

FaceTune

לתמונות יפות שבהן הכוכב האמיתי הוא הפצעון ולא את, היעזרי באפליקציית FaceTune. קיימת גרסה חינמית בסיסית או מלאה ב-3.99 דולר. האפליקציה תעלים את החצ׳קונים מההיסטוריה המצולמת שלכן, כמו גם קמטים דקיקים שהתגנבו לחיוך – או לפריים.

ובסוף אל תשכחי – תמונות באיכות טובה תופסות מקום, ואף אחת לא רוצה למחוק תמונות טובות, רק כי אין מקום לעוד תמונות טובות חדשות. כדי להתמודד עם המלכוד האכזרי הזה כשאת צריכה מקום לגיבוי של כל התמונות, את מוזמנת לבדוק את שירות MyBox שלנו, שמעניק לך נפח של 200 GB לאפסן את כל הזוויות הכי טובות שלך.