לפני הכול – לוודא שיש לך דרכון תקף

ישנם לא מעט טיפים לנסיעה לחו"ל שנוכל לתת לך. עם זאת, אין ספק שהחשוב ביותר הוא לדאוג שהדרכון שלך יהיה זמין ובתוקף. כדי להימנע ממתח מיותר, כדאי לבדוק מהו תוקף הדרכון שלך חודשים ארוכים לפני הטיסה.

להשתמש באפליקציות תשלומים

נגמרו הימים בהם היינו צריכים לשאת חבילות של מזומנים בחגורה או בגרביים וגם המחאות הנוסעים חלפו לנצח מהעולם. ישנן לא מעט אפליקציות לרכישה שיאפשרו לנו לבצע עסקאות בנייד מבלי להזדקק לכסף מזומן. מעבר לעובדה שזה נוח, זה הרבה יותר בטיחותי ומייתר את הצורך להסתובב עם סכומי כסף גבוהים במהלך החופשה.

לברר שנוכל להשתמש באשראי

זה הזמן לוודא שהכרטיס שלנו מאפשר עסקאות בינלאומיות ומה גובה העמלות שנשלם עליהן. כדאי גם לברר מול הבנק כמה תעלה כל משיכה שנבצע בחו"ל. שימוש בכרטיסים נטענים יאפשר לך ליהנות מפתרון נגיש ומאובטח.

להכין תוכנית ב' לכרטיסים

גם מכשירים סלולריים וכרטיסי אשראי אפשר לאבד או לגנוב. כדי להבטיח שטעות אחת לא תעלה לך בכל החופשה, מומלץ להשאיר תמיד כרטיס אשראי חלופי במלון למקרה שהארנק שלך ייגנב. בנוס, כדאי לברר מול הבנק האם תהיה אפשרות להנפיק פתרון זמני במקרה של אובדן או גניבה.

לא לשכוח לעשות גם חבילה לחו"ל – יש לך פרטנר גם בחו"ל>>

לצמצם נשיאת כסף מזומן למינימום

מומלץ לא להסתובב עם מזומן ששוויו עולה על 100 אירו. את שאר המזומנים שלנו נוכל להשאיר במלון.

לדאוג לביטוח נסיעות

כל מטייל ותיק יודע שביטוח נסיעות הוא חובה. כדאי לרכוש ביטוח שיכסה גם את הכבודה וגם את שירותי הבריאות. אין לתאר כמה עוגמת נפש יכולה להימנע כך.

מה מזג האוויר במדינת היעד?

שווה לבדוק כמה ימים לפני הנסיעה את תחזית מזג האוויר באתרים מקומיים ולארוז בהתאם.

לא לשכוח לעשות גם חבילה לחו"ל – יש לך פרטנר גם בחו"ל>>

לוודא שארזת בהתאם להסדרי הנסיעה שלך

לכל חברת תעופה מגבלות כבודה משלהן. כיום יותר מתמיד, כרטיסי הלואו קוסט יכולים לצמצם מאוד את המשקל והנפח המותר. שווה תמיד לברר היטב כמה מותר לנו לקחת איתנו וליתר ביטחון, לשקול את התיק בבית לפני שנצא לדרך. זה יכול לחסוך לא מעט כסף ועוגמת נפש.

לוודא שתמיד יש לך ערוץ תקשורת זמין

חשוב לשתף את פרטי ההתקשרות שלך עם מספר אנשי קשר ולעדכן בתוכניות המסע שלך. כך, בכל תרחיש, יש אדם שיהיה אמון על ביטחונך ויוכל לבצע בירורים במקרה שלא נוצר עמך כל קשר.

שווה לבדוק מבצעים של הדקה ה-90

כמה זמן מראש כדאי להתחיל לערוך את ההכנות לטיול? לרוב, כשמחפשים אחר טיפים לפני טיסה, מומלץ לקוראים להיערך כמה שיותר זמן מראש. עם זאת, ייתכן מאוד שדווקא הזמנות ברגע האחרון יספקו בידיך הזדמנויות למבצעים יוצאי דופן.

לא לשכוח לעשות גם חבילה לחו"ל – יש לך פרטנר גם בחו"ל>>

למנוע תקלות מיותרות

לפני שעוזבים את הבית – שווה לעשות סיבוב נוסף ולוודא שסגרנו ונעלנו את כל החלונות והדלתות ושכל האורות מכובים. אם מדובר בנסיעה ארוכה יחסית, שווה לסגור גם את השיבר של המים כדי למנוע כל מקרה של נזילה.

ללמוד כמה ביטויים בשפה המקומית

ניתן להיעזר בשיחון או באפליקציות ללימוד שפה כדי להכיר כמה משפטים שימושיים שיעזרו לנו ברגעים קריטיים, גם אם האנשים שמולנו לא בקיאים באנגלית.

ללמוד את שערי החליפין

החלפת כסף בחו"ל יכולה לעלות לנו ביוקר אם לא נהיה בקיאים בשערים. מעקב מסודר אחרי השערים יאפשר לנו לוודא שאנחנו מקבלים עסקה טובה.

להכין את הטלפון לטיול

כדאי לוודא שיש לך מספיק שטח אחסון פנוי על הטלפון. זה הזמן לדאוג לגיבוי בענן או לפנות כמה שיותר מקום. סביר מאוד להניח שאנחנו הולכים לצלם, והרבה. ככה נוודא שלא נצטרך לוותר על כלום.

לא לשכוח לעשות גם חבילה לחו"ל – יש לך פרטנר גם בחו"ל>>

להיערך לשכירת הרכב

אם תכננת לנהוג במהלך הנסיעה, חשוב להוציא רישיון נהיגה בינלאומי.

להסדיר לינה כמה שיותר מוקדם

לעומת זאת, דווקא מלונות ואכסניות כדאי להזמין הרבה זמן מראש. אין הרבה דברים שמשרים ביטחון כמו הידיעה כי מקום בטוח ונעים ממתין לך במדינת היעד שלך. ככל שניערך לכך זמן רב יותר מראש, כך טווח האפשרויות שלנו יהיה נרחב יותר.

לשמור על ביטחון הבית

חשוב לוודא שנקטנו בכל אמצעי הבטיחות למניעת פריצות. ליתר ביטחון, תמיד כדאי לעדכן שכנים שאנחנו סומכים עליהם שנסענו ולבקש שיפקחו עין. אם יש לך אפשרות להפעיל טיימר לאורות, כדאי להשתמש בכך כדי ליצור את הרושם שיש אנשים בבית.

וכמובן – לוודא שהמכשיר שלך טעון במלואו

בהמתנה בשער, בטיסה הארוכה וכמובן – בנחיתה, המכשיר שלנו מלווה אותנו. כדי לוודא שיהיה קל להישאר בקשר גם בחו"ל, חשוב שנוודא שהסוללה שלנו מלאה.
נסיעה טובה!

לא לשכוח לעשות גם חבילה לחו"ל – יש לך פרטנר גם בחו"ל>>